ex gf – cinte monyet [betul2 time bdk2 dulu]

erm..smalam aku menggunakan kuase search die facebook utk cari kawan2 lame..antaranya ialah aiza natasha….sape die nih? die ni dulu.aku pnah kapel ngan die..time tu mmg kecik lagi..korunk pun pahamlah kan? i mean mmg betul2 bdk2 lagi time tu.. kejap je pun..aku pun pelik camne die leh “tersgkut” ngan aku..

tadi aku bace blog dier ..dan suke gaklah tgk blog die..die jenis yg happy go lucky dan high achievers..dan die baru je berkapel hujung tahun lepas kot..kire kembali berkapel la..erm..die gak mmg terrorla dari segi akademik..koko..masuk debate dll..

so ape aku nak cite sbnarnyer nih? huhu..bkn pasal aku pnah kapel ngan die k..tapi aku nak share 2 mende yg aku terfikir..

  1. actually time kecik2.. [macam darjah 6] ..kite tak dpat lagi lihat potential sbnar seseorang lagipun..if kite betul2 bentuk bdk2 tu dari time tu..kite pasti leh watkan dieorang sukses..
  2. blog di very happy je die pye content..erm..tu bkn perkataan yg tepat kot..tapi..blog die macam happy go luckyyla..org bace pun tak dapat aura negative..cth aura negative? macam post aku kat atas ni …tu mende2 negative..sapela minat nak bace mende2 negative kan?

oklah.. to aiza..may u always success k !!🙂

p/s: one more thing..aku prasan yg die tak pentingkan paras rupe lgsung dalam memilih bf..yerla..tgk mcam aku nih..🙂..eh..tapi aku ni patutnye tak diambil kire k…sbb time tu masing2 kecik sgt lagi..

Leave a Reply

