Ingat jasa undang !

satu malam ari tu aku pegi uptown shah alam ngan undang..dalm pkl 12 kot kiteorang sampai sane..dan undang yg teman..die pun yg drive kte aku pegi n balik..die pun isi minyak aku rm10..pada mulenyer..plan die tdo umah aku lepas balik dari uptown..tapi pastu tak jadi..so hantar die masuk dalam..die kene tulis name la kat pak guard tu..

Tapi mcam aku slalu cakap..ni saat ujian paling getir aku..paling teruk yg aku pernah jatuh dalam wat biznes..dan boleh gak aku katekan paling teruk aku kene tipu gak..dan time kat uptown tu..majority kedai yg jual jeans aku approach dan tanye diorang nak beli tak suar jeans aku nih..

Kebanyakn kedai yg aku pegi diorang kate yg jeans tu hong kong punye.dan hrga diorang jual pun dalam 65 yg paling mahal…yerla..bygkanlah..aku dapat harga borong pun tak serendah tu…dan mmg rasa hampa ..kecewa..sedey mmg adalah..time balik dari uptown tu..dalam kte..if nak dilayankan perasaan ni..mmg nak nangis pun boleh..

Tapi undang always bg kate smangat [ngan cara die tu ler..hoho]..ok la..die pun tgh rugi gak skrg..tapi aku lagi rugi besarlah..undang rugi jual tudung dll..tapi die ade care len la nak cover balik mende tu..

Dan aku just nak igt kan kat sini..aku kene igt sampai bile2..undang ade di sisi aku bile aku susah..bile aku perlukan teman..bkn sikit kedai nak jalan sume kat uptown tu..kene tunggu aku tanye orang..dll.dahla lapar time tu..dahage pun yer..tapi die ade jer..aku takde pun dimarah oleh die..kene tengking ke..kene sindir..sng cite..takde sakitkan ati aku lah..walaupun aku kerek ke ngan die dll..

Just yakinlah kf..stiap perkara ade hikmahnya dan setiap kesusahan Allah akan sertakan dengan kemudahan..i will never give up !

Leave a Reply

