yes ! aku dah bercakp benar.

tadi aku kuatkan smangat dan aku msg sume org yg beli jeans aku ..tapi tak ramai pun yg aku simpan lagi nombor diorang..aku cakaplah yg mende tu bukan ori japan.mgkin dari hongkong..dan cakap sorila ngan diorang..

dgn sume pnjual utame aku pun..aku dah cakap dah ngan diorang..dan ni msg pertama dari customer aku yg aku dapat lepas aku send msg tu..

“its okay.adat org baru nak meniaga.jnji kita jujur. if nak stock crocs murah roger aku”

okla tu kan? tapi yg lepas2 ni aku taktaula diorang nak reply aper..hohoho..

k lah kali ni nak share gambar aku pegi metro parking ari tu plak..ish..takde kaitan tul ngan pos ni..takpela k🙂

100_0511owh..aku dapat lagi satu msg..ni mmg marah betul plak..hoho..ape die kate? ni dier

“mane leh camni.ari tu u beria cakap ori japan.kalau camni dgn harga XXX aku blh dapat gred satu thailand kepala kain lagi”

btw..smpai skrg pun aku taktau kepale kain tu ape lagi..hohoho..so ..aku dah reply dah msg dier.so..the worst aku akan pulangkan balikla duit diorang.. takpe..no pain..no gain !

Leave a Reply

