adsense. boleh ke wat duit dengannya?

adsenseramai org agak skeptikal tentang google adsense ni..leh ke buat duit? pastu ada pula di antaranya yg mula mecadangkan yg local punye spt nuffnang (local punyer) plak..

aku pnah gak tanye mende ni kat sorang IM ni..die pun mmg cakap skrg adsense dah takleh wat duit..dan ade lg sorang IM cakap..leh wat duit tapi if page kite tu beribu2lah..macam portal mudah tu ker..lehla wat duit..

tapi if stakat wat blog seketul…jgn mimpilah nak wat duit ratus2 dolar dari blog tu jer..

itulah kate mereke…tapi memandangkan aku dah beli buku tip adsense, aku nak try gak..walaupun aku pernah failed wat adsense nih..hohohoho…dulu igt lagi..nak compete ngan putra konon..tapi satu klik pun aku takdapt kot..hohoho..

tapi takpela..aku nak merase gagal sekali lagi dalam adsense nih..aku dah tmpat satu domain dah..esok luse dapatlah kot..tapi bukan aku reti pun nak setup blog..so kene tunggu org lenla pulak setupkan..oh.kene kuar duit lagi…

Leave a Reply

