ym pnye pasal jer !!!

argh..hanya kerana aku tak dapat nak install ym..seluruh idup aku di umah ptg dan malam ni hampir tidak bermakna..mmg tak produktif langsung..

yerla..angan2 nak wat assingment yg berlambak dari hrm , brm , hinggalah ke mkt mmg tak kesampaian langsung …begitu lemah tul kawalan dalaman aku nih..yerla..hanya sbb aku gagal nak install ym..abeh sume keje aku tak wat..

tapi..pada hakikatnyer..if ade ym pun…bkn sgt menyenangkan keje aku pun..dan bkn ramai pun kawan aku yg online..tapi..ntahla..tu pasal aku cakap ni kelemahan aku..ni dah dkt pkl 12 dah pun..satu mende keje mkt pun aku tak wat.dan di saat ni..aku masih cube install lagi..dgn cara yg sama dan hasil pun msti same..huh !!

what makes my life today ok? ari ni aku time acc mmg ngantuk gile..tapi aku berjaya wat 2 petua nak ilang ngantok..tigela..petua  ni msti korunk dah bese dgr punyerla..

1. involve dalam latihan yg lect bagi sepenuhnyer..

2. bg perhatian yg terbaik mgkin kat lect dan jawab soklan yg die bagi..kire smpai die dgr..aku nak wat ni agak mencabarla sbb aku duk paling blakang..tapi bile kite jawab betul [bkn bdk len tak tau jawapan..tapi diorang malas nak bersuare kot.hehehe], lect akan point kat kite time die nak kate jawapan tu..korunk pahamlah kan ape yg aku cube nak cakap nih..[mmg takde bakat tul aku nak jd cikgu.yerla..nak xplain pun tak pass !!]..so kite tkkan rase ngantok sgtla..sbb ape? sbb idung kite akan mengembg sikit..hahahaha

3. amik air..letaklah kat mate ke..lap muke..ni air mineralla..tapi if nak berperisa sikit..ikut korunklah !!

dan tadi lect marketing bg komen pasal presentation aku ari tu..2 perkara yg die tegur..

1. perbaiki bi..yup ! bi aku sgt teruk !

2. perbaiki attire..ala..baju ni pun kawan aku pilihkan..if aku yg pilih..msti lagi failed!!! die kate kaler aku tu gelap..die nak baju yg cerah sikit dan die taknak aku pakai bj tshirt kat dalam..

lagi perkara best? best sbb cik sekda calonkan aku kat blog sam..rajin sgguh dier..ghazali pun..walaupun ghazali calonkan utk kategori yg takde dalam pencalonan …tapi tu still satu penghargaan bagi aku..🙂 thanx yer kawan2..

dan juga blog aku yg tak spertinya dalam 2,3 ari ni..ade 2 orang yg tak pernah bg komen..tinggalkan komen..thanx yer !!! yerla..org berblog ni..kekuatan die datang dari org yg tlg komenla rite??

ape lagi ek yg best ari nih? ha !! ade gurl yg baik ni..die byk gak msg aku siang tadi..tapi tu pun sbb ade mende penting..tapi takpela..best gak per..tapi aku mmg takkan ade ape2la ngan dier..betul ! tak tipu !! [ni takut saham jatuh ! hohoho]

nak lagi cite utk ari nih? [kire smlamlah dah nih..dah lebih pkl 12 !], aku dah dapat buku 101 tip adsense tu..siap die bagi remarks kat bawah yg pembelian dari link affiliate sndiri tidak akan diberikan komisen…waaaaa.!!!!

cite lg? aku bace kat paper..org cakap paklah lepas ni dilantik sbg menteri kanan..owh..lawak ape kah ini..!! [aku baru je bc blog tun m yg paklah suruh menteri besar perak wat laporan polis tu.utk huraian lanjut, sila klik di sini yer]

urm..lagi ek..aper yer..k la..aku nak share ape yg en bill gates cakap..die cakap mende ni lepas aku cite kat die yg aku rugi teruk dalam bisnes jeans tu.. die kate kat aku .. “kejayaan bukan guru yg baik kerana ia memperdayakan manusia untuk berfikir, mereka tidak mungkin kalah.”*

* dari buku adam khoo versi bm. master your mind design your destiny.

Leave a Reply

