sensitipnyerla ati aku nih..

ish..aku tak plan pun nak tulis dah blog utk ari ni..assignment aku tak siap lagi.byk ! dan bsk ade test human resource dan aku tak bukak buku langsung lagi..pkl 9 pagi test mule..

aku tulis ni sbb aku tgk blog2 kawan..dan aku pernah tulis pasal die dalam post “people change”..tadi bace2 blog dier..dapat tgkla idup die makin bahagia hingga ke ari nih..[die kate]..dan aku dpat lihat die smakin bahagie n hepi jer walaupun die putuskan hubungan terus ngan aku..kat fs.facebook dll..

tapi aku plak? snsitipla plak..rase sedey pun ader..igtla plak time dulu2..time kiteorang agak rapat..saling bg moral support…okla..aku pun taknak citelah lanjut lagi..nanti sume org tau sape die nih..

ape yg aku nak describe skrg adelah aku dapat rasekan “pain”..skrg ni aku kat fac dgn undang..oklah..what things should make me smile today?

hurm..aku dah beli autoresponder dan dah byar half utk sorang otai im ni setup web rr aku.. http://www.teknikrahsia.com…dalm 2,3 ari siaplah.. dan besok aku akan hire org yg same gak utk wat salesletter utk tips penjimatan tu ..

dan sorang lagi otai im dah reply psal draft ebook aku..ni katenyer..

“Saya sudah membaca ebook tersebut dan apa yang boleh saya katakan ialah WOW! Sangat menarik dan penuh informasi.

Ok macam ni, boleh nak jual tetapi perlu ada planning. Apa kata anda ambil 25% daripada isi kandungan ebook ni dan hasilkan free report untuk diedarkan secara percuma.

Ebook begini adalah ebook evergreen dan saya pasti ia akan sentiasa laku🙂

Teruskan berusaha!”

tu jerla extract sikit dari email die ..aku pun dah draft dah beberape plan..nanti aku sharekan kat sini..

ari tu balik cuti..ayah ade cakap..nak pegi jalan2 sma ada ke kelantan or singapore..wah !! tak penah aku nak pegi oversea!! pasport ade..tapi suci lagi !! tapi ayah kate nak pegi time weekdays.so..aku cakaplah..takpela..proceedjerla..aku tak pegi pun takpe..hehehe..tapi ayah pun cakap.tgk dululah..

tadi tgk blog kawan2 aku.macm sekda, akmal, alang..diorang ade listkan blog aku..terharunyer aku.aku tak wat list lagi utk blog kawan2..yerla.aku mmg lemah bab nak mendesign dan update layout ni..nak wat category utk posting pun malas..hohohho.tkpe.tunggu k..

ape lg? aku bgn pagi ari ni..tak awal pun ..tapi oklah utk aku tunaikan subuh ank gajah..adelah waktunyer lagi..hohoho..

p/s:test besok boleh bukak buku..nak bawak laptop pun boleh..nak pegi library pun leh..tapi die kate tak boleh discuss..hohohoho..goreng jer la !! ape lagi..

Leave a Reply

