impian anda satu kemestian atau pun tidak?

[untuk bacaan lanjut, sila beli buku adam khoo versi bm. master your mind design your destiny]

kite sering bertanyer..napelah ape yg aku impikan tak dapat2 lagi..tak terbuat-buat lagi..dah brape tahun nak wat..tapi tak wat2 lagi.. nak tau tak sbb ape jadi camni? sbb mende tu tidak kite jadikan sebagai satu kemestian lagi..kite hanya mengimpikannyer dan anggap ia sesuatu yg mesti di buat..

oklah..nk contoh? fikirkan satu keje yg kite tangguh punye tangguh..tapi at last..kite wat gak..cth nyer..macam final assignment..presentation..thesis dll..mmg kite malas..mmg kite tangguh..tapi akhirnyer kite wat gak.. tu la cthnyer bile kite tau dan jadikan ia satu kemestian buat kite..walau ape yg terjadi pun..kite tetap akan siapkan dan wat..

so..cite2 kite or mende2 yg kite nak wat tapi tak terbuat lagi tu..sumenyer kerana kite tak rase kite mesti wat..tu jerlah k.. kite just rase..if kite dapat capai..oklah..bestla..tapi if tak dapat pun..takpe…life as usual..no hal..

p/s: owh..hingge ke saat ni aku gagal lagi nak install ym..huh !!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: