bile tension, pegi karaoke ..

[ni lah post yg aku nak tulis then teringat pasal safrin tu]

tadi aku sms sorang kawan ni..dah pkl 1 pagi gaklah time tu..ade hal aku nak tnye die..then die jawabla hingga settle sumenyer..dan die bgtau gak yg die tgh karaoke..

cume di sini..bkan soalnyer die laki atau perempuan.bkn gak die pegi ngan sape..dan bkan gak die pegi pada pukl beraper..just aku terfikir..tu salah satu care utk orang lepaskan stress..mggu lepas pun adalah minggu yg stress utk aku..yerlah..tk pernah aku tdo 4 pagi dua ari berturut2..pastu tdo atas lantai lagi.huh.!!!

tapi macam kawan2 aku yg len aku percaye diorang slalu je stay up..aku mmg bkn jenis cmtu..malaslah katekan..sbb tu spm dapat result teruk..hahahaha..

oklah..berbalik kepade cite tadi..aku pun rase..if aku pegi karoke..aku leh gak releasekan tension aku..cume alhamduillah aku tak terdorong ke arah tu sbb

  1. takde orang ajak aku
  2. aku tak reti nyanyi @ sore sumbng..

alhamdulillah tu sbb takdelah aku kene kuarkan duit dan spent mase utk berkarok..so..ape yg aku wat bile aku tensen? dulu [taklah dulu sgt..!!] aku kol kawan2 macam aku penah cite dulu..walaupun diorang slalu watkan ati aku sakit [aku tak kate aku sakit ati sbb diorang tu teruk k..korang pahamkan? kalau bc post aku sblm ni..msti fahamkan.. ]..

tapi sepnjg mggu lepas yg tensen..aku tak kol diorang pun..alhamdulillah..alhamdulillah tu sbb ia akan elakkan aku dari kene marah ngan bf org lagi !! hahaha.. skrg if aku tensen..aku just msg “sis” aku..if die reply ok..tak reply pun takpelah..[besenyer die tak replylah..huhu]..dan aku tulis blog la..

tapi..aku terfikir…kan bgus if bile tensen jer..aku tulis buku ker..bile tensen jer..aku wat promotion gile2 utk click bank..bile tensen jer..aku blaja skills baru pasal web dll..hohoho..msti aku jd sgt terror lepas tu..yerla..kite yg tentukan ape yg kite nak wat bile kite tensen kan? kite yg decide care yg cmner mampu mereleasekan ketensenan kite..

macm kawn aku [safrin] tu..dulu ketika dia kehilangan org yg dia sayang [bkn parents dier]..die bace yasin smpai tak tdo malam..bygkan..time tu..skolah rendah lagi..aku mmg takkan tak tdo malam..nak2 utk bace yasin nih..no wonderlah die jadi macam die skrg nih..sbb mmg dari skul dulu dah dibentuk dgn baik..dan bkn saje dibentuk..tapi rela dibentuk dan mengikut nasihat..

so kf..lepas ni if tensen..nak wat per ek??

Leave a Reply

