islam itu indah dan MUDAH

ntah mcam mana tadi aku surflah web dr asri.. bile bace sikit kat situ tentang beberapa isu dan persoalan, betapa byknye perkara2 yg slame ni kite pk membebankan sebenarnya tidaklah benar.byk yg ditokok tambah..

bila bace blog die tu..kita dapat lihat satu sisi lain tentg sesuatu isu dan kepercayaan turun temurun kita.. semuanya dihujah secara ilmiah dgn huraian berserta sumbernya..yerla.die pun mmg org akademik..

foto mstar

dan so far..aku dah byk kali gak dgr ustaz2 yg mengutuk dan membuat pelbagai cerita buruk tentang ustaz asri..malam banyak juga masjid yg gam beliau dan juga ustaz yang seumpanya..mereka masih tidak dapat menerima pendapat dan kepercayaan selain daripada yg mereka pegang berpuluh tahun lamanya..

jika berkelapangan dan ingin melihat keindahan dan betapa mudah je islam ni..usha2lah web die tu k?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: