menjual produk fizikal di internet (siri 1)

di sini, saya nak share tentang menjual produk fizikal secara online. baiklah, syarat terpenting sebelum anda menceburi bidang ini adalah : untung bersih adalah at least RM10 seunit..

tu untung bersih k..setelah ditolak kos pos, kos bungkus, kos amik stok dll..jika untung bawah daripada tu..elok consider baliklah..try cari produk lain yg kadar keuntungannya lebih tinggi k? bkn ape..tak berbaloi if bawah RM10..kite dahlah kene wat marketing..handle bayaran, tempahan, kerenah pelanggan, bungkus, dan pergi ke pejabat pos..

untuk ebook panduan a to z tentang menjual produk fizikal ni, ada satu ebook yg saya pernah bace..mmg lengkap.ia adalah hasil tulisan shuth. ebook ini dijual dengan harga RM37..

tapi jika taknak kuar duit..just tanye je soalan kat sini dan saya akan jawab okey? btw, slepas ini saya akan kongsikan pengalaman saya menjual buku fizikal secara online..

bagi mereka yg tak sabar2 nak start dah jual produk fizikal tanpa ingin mengambil risiko apa2 lagi, mulakan mengiklankannya di www.mudah.com.my

daripada pengalaman saya, pengiklanan kat mudah mmg sgt mudah dan berkesan..sbb diorang mmg cek setiap iklan manually before diapprove..so takde iklan yg mengarut2.. diorang gak mmg wat pengiklanan yg berterusan..cth nyer kite dapat tgk di friendster ..slalu ade iklan mudah kan?

so.sesiapa ade mende nak tanye pasal topik ni, tinggalkan soalan anda di komen k?

Leave a Reply

