hebatnya dier [safrin] + google

actually aku berhasrat nak tulis satu post ni..then.time tgh pk content dier..aku terpikir sorang kawan aku ni..aku terputus hubungan ngan die dah lame dah..tapi aku taula die skolah smap labu dulu dll..

lepas terpkir pasal die dan cite2 hebat yg aku penah dgr pasal dier..aku pun teringat gak..satu artikel yg aku bace..employer kalau nak hire org skrg..dieorang akan cek kat google dulu..dan aku believe..if aku masukkan nama kawan aku ni..msti leh jumpe punyelah..dan msti dapat contact die balik..

yerla…at least kat facebook..lagi pun aku igt lagi spelling nama bapak dier..name kawan aku ni safrin bin bashaabidin..aku pun key in la dalam google dan hasilnya mmg mengimpresskan aku gile2..mmg kehandalan pakcik google dah lame dikagumi..tapi …siapa dia kawan aku skrg ni yg aku nak cite aku kagum nih..

aku siap leh jumpe address pnuh, email dan no tipun dier..die blaja kat kuliah perubatan universiti al azhar skrg..dan aktiflah join persatuan2 pelajar nih..igt lagi kesengalan kiteorang dulu time skul..tapi skarang..aku ngan die dah jauh berbeza..dan sume ni ditentukan oleh fokus dan tindakan kiteorang stiap ari yg jauh berbeze..hehehe..

dan gune google image..dapatlah aku tgk gambr die gak..wah..jelesnye ngan kejayaan yg die kecapi skrg..gaye die mmg smpoi cam dulu lagi..huhuhu..dulu aku igt lg..org cite..time die tau die nak diberikan jawatan ketua badar kat smap labu tu..die dmam smpai kene balik umah cuti..ish3..

btw..tak kire..die tak kasi pun..aku nak gak upload gambr die kat sini..huhuhu…

Leave a Reply

