Invitation utk talk form 3 plak.

Alhamduliillah..ari selasa minggu lepas..aku dalam kelas research..dan dapat kol dari office smka pedas..2 kali..tapi aku tak angkatlah..sbb ade lecture…then..bile dah abeh..ade no handset yg aku tak kenal plak kol..cikgu su rupenyer..partner cg zamzan..

Die pun cakaplah..die nak invite aku tuk talk utk bdk2 form 3 plak..14 hb..hari ni la tu…die suruh aku pilih nak slot pagi or nak yg ptg dalam pkl 3 kot..pastu aku mcm beselah..nak yg petang..bdk2 mmg nak tdo time tu..

Tapi aku cuak gak sebnarnyer..anloginyer..macm artis slalu cakaplah..bile dah menang award, so..lepas tu macam ade beban nak hasil album yg lebih bgs dll.. aku bknlah menang award..tapi testi bdk2 aritu mcam aku ni dah bgs..dan cg su dan cg zamzan pun tgk dari awal smpai abeh..

Dan aku macam dah deliver the best tanpa dirancang..mmg risaulah gak takut2 tak dapat buat sebaik ari tu..yerla..mende tu kadang2 spontan..dan aku ari tu ade satu je komen negatif dari ratusan testi..macam mustahillah plak utk dapat satu je komen negatif lepas ni..lepas ni msti byk komen negatif…

Tapi takpela..aku anggap sebagai cabaran jerla..aku akan wat yg terbaik..if tak sebaik ari tu pun..dan walau lagi byk komen negatif pun..at least aku dah sumbgkan apa yg termampu..if diorang taknak jmput dah pun takpe..it is up to them🙂

If aku tak dapat nak wat lagi baik dari ari tu..at least aku kene jadi speaker terbaik utk sepanjng kursus diorang tu …energetik, tak membosankan dan interaktif !! [gile poyo !!] gudluck kf !!

Oklah..sbb ade sorang request aku tunjuk testi tu..aku pun dgn rendah dirinyer share ngan korunk beberapa testi dari bdk2 ni ari tu..

btw, sorilah if mmg sgt lembab if nak tgk gambar2 ni..

2 Responses to “Invitation utk talk form 3 plak.”

  1. afifsempoi Says:

    feymesnyer anda di skolah…
    anda ni pelajar smkap yang sgt dedikasi…

    http://afif-san.blogspot.com/2009/02/penghargaan.html
    ni sket penghargaan buat anda!!

  2. kfadhli Says:

    dedikasi tu taklah..tapi tu je yg aku mampu wat..ala..”duit minyak” pun skolah bagi..okla tu..

    thanx atas prmotion yg anda lakukan k !


Leave a Reply

