kisah shaznida

ahad ari tu dalam persona nona ade kawan aku kuar tv..tapi aku tak dapat tgk sgt pun..tv rosak..adelah smpat tgk beberape saat..oh sadisnyer !!

die mmg minat bidang2 modelling..dan seangkatan dgnnya..dulu kiteorang satu kelas kat penang..darjah 3…then aku pindah ke n9 dan sngor..pastu time dip..aku stu kelas ngan die..whats a small world kan?

dapatlah tgk..die dah masuk pertandingan dalam metro dll..dan jadi juara utk pertandingan yg majalah jelita buat..die ni macam kite gak..just ordinary human being..tapi..mstilah ade yg membezekan antara kite kan??

images2kagum gaklah bagaimana dia boleh capai tahap yg macam ni…kire dapat ape yg dia impikan..salah satu sbbnya sbb die mmg fokus dan betul2 minat dan mendapat skongan 100% dari family..

oklah..aku pun taknak tgk die je yg berjaya..aku pun nak gak !! hahaha..nanti aku postkan short term goals aku k..utk korunk jadi saksi kepoyoaan aku dalam bermimpi..hohohoho..

Leave a Reply

