mintak tlg sikit leh? :)

nak mintak tlg kat korunk sikit ni..leh??

bkn pe..aku nak mintak idea korunk..aku patut tulis pasal ape kat blog nih? yerla..nak gak tau pendapat orang len..

images1

so far aku agak gumbira gak dgn wujudnye blog ni..sbb adelah sorang dua yg bace dan comment..thanx guys !! dan dapatlah aku expresskan apa yg aku terfikir dan hadapi kat sini..target utk wat at least satu post stiap minggu pun berjaya di capai dengan jayanya !!

so tak mencabar langsunglah satu minggu satu post…hohoho..tapi if aku nak tingkatkan pun..tak brani gak..hahahaha..sbb tak lame lagi..aku akan wujudkan satu blog baru lagi !!! oh !!! ape la yerk blog tu? blog ni pun takde orang nak tgk..hahaha..

okla..utk mengeluarkan aku dari comfort zone aku ni..aku nak wat goal baru..aku nak post at least 2 post seminggu ! content postnyer plak bergantung pade permintaanlah..hahaha..if takde respon..aku akan tulis mende2 syok sendiri jerlah..🙂

p/s:bsk aku dah makin tua !! dah 23 tahun dah !! hohoho

6 Responses to “mintak tlg sikit leh? :)”

  1. idatazira Says:

    haih encik kembar besday encik izzat.
    tulisla pape pun ko rase nk tulis.
    byknye blog anda mau buat.

    hohh.. btw
    happy birthday😀
    hav blissfull days ahead!

    wink ~.^

  2. kfadhli Says:

    ala..saya poyo2 je nak wat byk2..nanti kite tgk jela outcome die..hohoho..mmglah aku leh tuleh ape je ape yg aku nak..tapi tak bestla if aku duk syok sndiri jer..

    thanx yer for the wishes..🙂

  3. comot_alam Says:

    ya ampun…exitednye bile jd 23 ??? hahahaha…selamat menjadi warga tua seperti kami…huhuuuu…

  4. kfadhli Says:

    yer..same2la kite jadi SWEET 23..hohoho

  5. afifsempoi Says:

    xpyh buat blog lain..
    ko rembat jek sume dlm blog ni…
    wt blog byk2 org xbc..
    yang satu je org bace..

    p/s: hepy besday…citer pasal sambutan besday ko la…

  6. kfadhli Says:

    pasal blog lain tu..aku kene wat atas sbb2 tertentu..nanti aku story kan serbe sedkit..tapi same2la tgk nanti hasilnyer..hohoho..cite pasal besday?? nanti jadi cite sedeyla..hohohoo..

    btw..thanx for the wishes🙂


Leave a Reply

