kisah si p lagi.

oh ! die mmg saje nak menguji aku..hohoho..tadi tgh2 ym..die tegur..masih terngiang2 lagi kekerekan bf die ari tu..so..die kate..mmg betullah die dah kapel ngan mamat tu..kite namekan die sbg s la plak..so jadi ps! hahaha..

si s ni ialah abg agkat die..dan mmg p penah cite abg angkat die ni tipu die dulu..so..mmg dah tabiat si s ni menipulah..kite jgnlah biasakan tipu2 ni k..nanti dah jd tabiat..dah tak rase dose plak wat slalu..

bkn ape..bile kite tipu..anytime je leh terkantoi..bkn susah pun nak kantoi..tak hari ni, bsk..tak bsk, bln dpn dan sterusnya..ni aku extract ape yg die ym ngan aku tadi k..btw, jgn caye sgtlah madah2 yg die kate tu k..ngan sume orang kot die gune term “sayang” tu..

p: erm..
p: skrg ni..krl dah tak sayang [nama die]..?

p: tp, aritu krl tinggikan suara kat bf [name die] ke..
aku: krl kol 2 kali..die cakap kasar ngan krl..
aku: bg krl suare die ckup tinggi.
aku: kali ketiga, krl pun layan dia spt dia layan krl..
p: krl marah dier ke?
aku: kalau [name die] jadi krl [name die] rasa apa?
p: sbb dier bf [name die]..
p: maybe dier jeles..
p: sori k..

cube tgk ayat2 die..bkn sume org leh wat ayat macam tu k ? btw..aku dah ok tanpa hubungi die..taklah leh lupe terus..tapi oklah..

images

eh..aku dah kongsi tak cite? smalam aku tumpang tido umah abg aku..sbbnyer…pintu umah dah berkunci dan aku gagal mengejutkan orang di dalam umah..tapi takpe..skrg aku dah ade kunci duplicate..hehehe..aku smpai umah smlam dkat 2 pagi jugaklah..sbb stuck dalam meeting kat intekma tu..

Leave a Reply

