tujuan aku sambung master..

k la..ape tujuan aku smbung master?

  1. itulah yang mak harapkan..at least dapat gak buat mak tersenyum )
  2. aku time degree walaupun ade je dapat dekan tapi aku rase ilmu kat dada ni hampir empty especially tentang subjek2 kira2 dan tknikal.acc..finance..economics dll..so..time master ni aku nak kuasai sume ni dan jadi lebih tahu dari orang yg belajar dalam bidg lain..bg aku..stakat aku tau maketing..electrical engeneering pun tau pasal tu…
  3. time deg aku tak berjaya nak dpatkan kelas pertama ataupun anugerah naib cancelor..aku pye result turun naik..so time mster ni aku nak wat betul2..nak wat report berpuluh kali gande lagi baik, lagi tebal, lg byk lr dari yg aku wat utk degree..
  4. aku nak jadi biznesman yang tak bankrap!hahaha..aku nak establishkan biznes..ape jela..mcm pklah skrang.die dah ade macam2 “division” dah..makanan, attire, cnderahati dll..aku plak??ade.aku ade gak.kan putra(partner biznes aku) kan??
  5. jumpa soulmate.shhhhh…(actually matlamat ni dah dibatalkan !)

2 Responses to “tujuan aku sambung master..”

  1. comot_alam Says:

    wa cayalah sama lu !! Terer tu sebab penah depat Dekan!!

    Pasni bleh ajor Aisyah buat repot pjg2 ok ??
    hehehe…

  2. kfadhli Says:

    ala..rezeki masing2..sem ni kite same2 la dapat dekan k? if nak ajar wat report pjg yg goreng2 n broken, krl leh tunjukkan camner k? hohoho..


Leave a Reply

