perkembangan terkini aku..

smlam aku pergi skul lame.. SMKA pedas..aku wat talk..aku dapat slot ptg..aku gak yg request slot tu..aku tau lepas zhor tu mmg diorang suke tdo..so sng sikit aku nak cakap..taklah diorang bising..hahaha..

so..aku membebel la utk 1 jam stengah yg telah diberikan tu..aku gak sediakan borang testi..dan 99 % dari diorang suke aku cakap n mintak aku datang lg [mcm2 diorang puji]..n pesan bawak abg2 n akak2 len dtg skali..tapi korunk pun taula..sape sgt yg nak datang..

dan ..sbenarnyer..aku tak sgke plak testi yg sebegitu rupe yg aku dapat..aku igt aku ni membosankan giler..hurm..eh..krunk caye tak ni diorang suke aku cakap? [cakaplah korunk igt aku tipu !hohohoho].nanti aku tgkp gambar testi2 tu..nak tgkp sume tak laratlah..ade 100 lebih kot..

tapi aku nak share 2 testilah…iaitu

“abg ni dulu BADAR…tapi skrg ?”  -> adik2..abg tak kate pun abg ni baek k? so tak payah expect abg ni pun “BADAR” smpai skrg..dulu jadi BADAR pun diorang tersalh pilih kot..tak layak pun..mcm2 aku taktau..tmasuklah yg basic2 pun..

“abg ni dari luar nampak oklah. tapi kat dalam kiteorang taktaulah” –> yup ! betullah tu..!

ari tu aku pegi seminar flarebiz..ade 3 slot..slot pertama..diorang pye “advisor” bg..kire mamat ni tak fames ler..tapi org kuat belakang tabir flarebizlah..slot first tu tak best sgt sbb psal produk fizikal dan isi die sebjik gile ngan shuth tuleh..slot kedua adly aka lebanon yg bagi..ok..menarik..slot ketiga zhafran..ok gak..tapi ramai org tak minat sgt dah sbb die lebih kepada service kot..

btw..skrg dah berlambaklah ebook aku yg tak bace lagi..dan bsk kelas dah start..homework bertimbun aku tak wat lagi..siapla aku mggu yg mendatang nih!!

bsk gak aku ngan undg share utk bukak “uptown” uitm kat dataran cendekia (dc)..hopefully aku tak rugi dari ari pertama lagi..hohoho..tapi produk yg aku nak jual mahal sgt..beratus..taktaulah bdk2 ni ade duit or tak..lagipun kat dc tu..gurls yg ramai..aku plak jual jeans laki..hurm…tapi so far ade je gurl yg beli suar ni..hohoho..

mgkin same je kot bg diorang..cawat suar ni pun agak kecik dan pendek..ha ! tu la yg diorang nak cari sgt kan?? ish3…takpe2..tak lame lagi aku akan tinggalkan dunia jeans nih..

ebook yg ade rr tu..aku dah beli..domain pun dah ade..tapi tak up lagi sbb putra sibuk..so takde mase die nak tlg up kan..aku wat mende basic camtu pun tak reti..!!

dan ebook tips penjimatan tu..aku plan nak bg free lah..utk start bina mailing list..tapi autoresponderlah plak tak beli lagi..tak mampulah katekan..huhuhu…

kat umah sewa pun aku tgh pk nak pasal nak pasang streamyx ..duit lagi..ha ! sape kate duit ni tak penting … ngarut !!!

dan aku skrg dah dilanda satu penyakit..kegianan nak beli ebook..terbaru nak beli ebook tips adsense..flarebiz gak tulis..tahun 2007 die tulieh..rm20 jer..ei..aku terpakse menahan diri nih..sbb sng sgt nak “terbeli” klik..hujung jari jer..

ni la namenyer sindorme information overload..erm..yer ker? ade lagi kot istilah len.mmg byk info..tapi tindakan takde dan if ade pun..takde hasil lgsung lagi..

oh ! dah pkl 4 lebih..jap lagi aku nak berangkat ke shah alam dah..sedey dan kuciwa gak sbb cuti ni slame seminggu aku gagal manfaatkan langsung.. :'< ..tapi harapnyer..aku berubahlah satu ari nanti.. [konon !!]

2 Responses to “perkembangan terkini aku..”

  1. comot_alam Says:

    ala..rilek ar…aisyah pon tak siap lagik esaimen..rase nk ponteng je kelas BRM (memandangkan selalu sgt headbanging)…hikhikhik…

  2. kfadhli Says:

    yer..krl tgh rilekla nih..hoho..wah..dahsyat gak aisyah ni ek..slalu ke membangingkan head tu? huhu..


Leave a Reply

