sah ! no more r/ship with p and si baju putih..hohoho

oklah..aku mmg dah gaduh bsr ngan p..so..aku tak rase die akan baik balik ngan aku..tapi if aku yg initiate..mgkin ia boleh berlaku..tapi if die yg initiate..mmg takkanlah.

then gurl yg baju putih dalam gambar tu pun..yg aku baru puji dalam post b4 this pun..aku trylah kol siang ni..pastu die cakap “apersal cari  [name dier]” dgn nada yg kerekla..lepas die ckap dgn agak kerek..baru aku igt..

die ni sblm ni byk je pnah kuar kate2 kesat time die marah kat aku..kire through msg dan phone..die ni pun mmg singelah sebnarnyer..cume manje ngan orang yg die sukella..tu pun org tu tinggalkan dier..hurm..

k la..hopefully ni last post aku perihal perempuan yang aku “bermasalah” ngan diorang..

oh yer..skali lagi aku nak igtkan..of courselah diorang berperangai macam tu sbg reaction kepada kelemahan diri aku juga..so..bknlah aku nak katekan diorang tu teruk dan aku baik..korunk bolehlah anggap diorang wat macam tu disebabkan oleh keterukkan diri aku ni [ish3….]…

k la.hopefully ni last k pasal mende2 nih..hohoho..

stok jeans : 53 helai (2.31pm)

Leave a Reply

