progress ari ni.

domain utk sistem affiliate dah register..putra cakap die akan siapkan petang bsk..dan sistem rahsia aku baru wat payment tadi rm97 utk beli reselller dier..domain utk tu pun aku baru bayar dan wat order tadi.dan hutang dengan si a dan b pasal jeans yg aku return pun aku dah settlekan..

hutang ngan epul dan anwar pun aku dah gantikan siang tadi spt yg dijanjikan..yg aku cakap ade 2 orang nak tgk suar tu..sorang je jumpe..tu pun die tak amik sbb ketat kat bahgiann tuuuuutt..hahaha..

ari ni gak aku dah submit borang pinjaman mara..submit tanpa meletakkan apa2 harapan..hohoho..esok hopefully aku dapat byk manfaat dari seminar ringkas team flarebiz..at least aku dah ade no tel hset sdr zhafran🙂 hohohoho

Leave a Reply

