back to business !!

oklah..main challenges now is nak abehkan stok jeans yg 53 helai tu..

dan seterusnya adalah utk establishkan business internet..nak fokus utk jadi im(internet marketers) dan jual product digital..dan nak xplor gak market oversea ngan bantuan abg aku..dan juga im2 yg lain..

sbg langkah permulaan ..bsk aku akan pergi ke seminar 4 jam team flarebiz.com mamat ni umur baru 18 tahun..aku baru je wat payment rm100 tadi..then..domain utk sistem affiliate pun hopefully dapat arini dan putra dapat siapkan bsk web tu..

utk jeans tu plak..sasaran aku..aku akan habiskan dalam tempoh 2 bln paling lama..ari ni 29hb jan..so b4 29 march..aku dah tak simpan ape2 stok dah.ari ni pun akan akan jumpe at least 2 org customer yg minat nak tgk jeans tu..alhamdulilllah..

ingat..if Allah uji kita, Die akan uji dgn mende yg kite mampu tanggung dan Allah uji bkn sbb Die tak sayangkan kite..malah ntah2..Die nak bagi ganjaran yg jauh lagi besar selepas itu…insyaAllah.

dan aku harap..utk study pun aku akan diberikan smangat dan aku dpt lupekan prob2 yg tidak significant dalam idup nih..tadi prof izi ade cakap..jgn xpect utk menuai padi if yg kite tanam ialah lalang…

so..aku taklehla nk berangan jadi success if kemalasan yang aku agungkan..dan takyahlah impi nak dapat indah2 kat hereafter if skrg pun malas nak buat dan tinggal ape yg spatutnye..if yg xtra2 mls nak wat..takyah la impi lebih2..it not works like that..

wake up kf !!

Leave a Reply

