lagi story pasal jeans..

tadi aku dah tanye epul [saiful nizam] pasal jeans ni yg sebiji ade kat downtown cheras tapi jual murah..die kate rm65 jer..mmg cam sebijik..tapi tag dalam tu tulis made in china ..bile die tanyer bro tu..bro tu cakap..if yg japan pye..mmg beratuslah..

100_04442so plan dah dirangka…paling lambat all these jeans akan dihabiskan dalam tempoh 2 bulan..skrg di tangan ada 53 helai jeans..tapi di tangan para agent ade lagi..

yg terdekat..nak jual kat uptown uitm..tapi tak dapat nak cari staff dan tak konfemkan gerai lagi..

td aku baru terfikir satu mende..tapi mende ni aku tak rase sgt pun lagi sbb aku tak citepun prob ni kat ramai orang..hya tulis di blog yg 2,3 orang bace jer..dan org yg terdekat..

ape yg aku nak igtkan diri aku ialah..time sng..time byk duit..sume org nak kwan..nak mintak di belanja..tapi time susah..sume akan melarikan diri dan taknak membantu..

dan khas utk aku..aku kene igt..aku terutamanya sng jer nak lupekan jasa org yg tlg aku mase aku susah..okla..aku tulis ape yg aku igt..nanti aku kene balas jasa diorang dan agar aku tak lupe diri..

dulu time duk kolej..amir abas without failed akan hantar aku ke ktm pdg jawa ngan beg besar tu naik moto dier..dan putra pun slalu hantra aku ke ktm tu..champ dan balay dan undg pnah bsusah payah tlg aku agkt buku dan meje time aku jual buku dulu..brat tu buku2 tu ! kotak bsr dan jauh plak tu nak kene angkat..oh ! baiknyer diorang..

dan org yg bg aku pinjam duit time aku perlukan..balay paling kerap..anwar pun..dan yg len2 macam fik, azizul, ashi,putra,saiful aizat,ikma [di dh tak lyn lgsung dh aku skrg !hahaha]yerla.dah ade bf dah….

macam ridhuan dulu [dah lost contact ngan die]  ..die tlg jage kedai time aku jual buku utk first timenyer.time tu aku tak bayar die ape2 pun kot..aku mmg tak la nak jage gerai tu..malu !!

sape lagi ek??dah lupe dah..hohoho..okla..skrg mmg ade lagi sikit rase tensen tu..nak2 bile tgk bilik aku yg dipenuhi ngan jeans ni..hahaha..tapi no hal..no pressure no diamond ~~ ni kf la ! :p

[jeans dalam gambar tu sengaje di sepahkan utk lebih dramatik ..hahahaha]

Leave a Reply

