berkawan dgn orang lawa..lawa ker? huhu..

okla..kat sini aku tunjuklah gmbar sorang gurl ni..lawala kot bg aku..erm..tapi aku tak pnah story pasal die pun lagi kat blog ni..ari ni aku baru gaduh besar ngan die..hehehe..

so..kiteorang spatutnyer takkan contact dah…aku kenal die dari form 1 or 2 kot..tapi jumpe baru 2,3 kali kot..jumpe pun time dah besar ni…die ni tahun ni berazam taknak bukak tudung..smoga die diberikan kekuatan utk berbuat camtu..

gambar kat bawah ni ditangkap di pd..tak lawa pun air n pantai die !! agak tercemar..hehe

lawa?so..persoalannya…susah ke nak kuar or dapatkan gurl yg lawa2 nih??yerla..ni terutamanya kepada org yg skema..tak berduit dan takde rupe cam aku ni [gile merendah diri! ]…

same2lah kite jawab sndiri persoalan tu..hehehehe..nak komen byk pun macam beselah..takut ade ati yg akan terguris..

PS:goals ari ni majoritynya failed ! sekian !!

Leave a Reply

