tak tahan dgn salesletter membunuh !

oh..lemahnyer diri ni bile tgk salesletter yg menggambarkan sume yg indah2..hahaha..dan bile duit di bank cukup utk membelinyer..skrg ade 3 mende yg aku mmg hampir pasti nak kuar duit untuk mende2 tu..

  1. reseller panduan affiliate
  2. seminar asas perniagaan internet team flarebiz.com
  3. reseller kit blogger.

utk affiliate ni aku akan beli jap lagi.oh!ni la kelemahan perbankan online..sng sgt aku nk membeli belah !! antara strategi mudah aku nak marketkan produk ni nanti adalah dgn cari forum org tanye pasal affiliate dan pm diorang dan offer 2 mende..satu beli produk ni atau lagi satu..amik service watkan mende ni utk diorang..

aku nak watkan ? jgn haraplah! aku akan mintak tuan putra watkan.hehehe…

PS:satu ebook sistem affiliate tu if laku, dapat RM30 je pun..sebulan jual satu pun ok…bkn reti sgt aku nak marketkan..hohoho.

Leave a Reply

