rm97 bakal terbang?

aisey..ni dah ade penambahan dari plan asal..si amirol ni introduce plak satu lagi reseller right kepada amirul plak..sistem rahsia…harga reseller ni ialah rm97 dan buku ni mgkin dijual dgn harga rm50 di pasaran..

ala ..utk promote reseller ni pun die pakai sistem affiliate..argh !! aku mmg nak beli buku !! yerla..duit bakal ade mgkin bsk atau luse..sbb dah tak floating..tapi byk gak nak pakai duit sbb nak pasang streamyx kat umah sewa..nak share pun..ade lagi 2 org je housemate yg pakai tenet kot..pastu nak open table ngan undang kat uptown kat dc(dataran cendikia) pun nak kene pakai duit ! oh!!!

okla.if duit dalam bank dah cair..aku beli jer la ebook ni…ni ebook last la reseller yg aku beli..yg kit blogger tak lagila..unless income aku dari ebook2 ni dah cecah RM1k ..ala..kit blogger pun die jual kat ramai sgt orang ..sampai 150..aku ni dahla takut persaingan ..hahahaha…

so..utk usaha poyo aku nak jadi usahawan internet ni..kat bawah ni perbelanjaan aku..yg dah dan akan kuar ..ni minimum ler..byk lagi sbnarnyer.. :

  • rm 60 reseller for sistem affiliate (dah beli)
  • rm500 autoresponder
  • rm 92 ebook amirul sistem rahsia
  • rm100 seminar team flare biz
  • rm 140 utk 4 domain..satu domain rm35..anggaplah abg aku support utk hosting..hahahaha..(hopefully !!!) domain aku nak beli utk sistem affiliate, sistem rahsia, blog official aku, blog pasal tips penjimatan..yg official tu lebih kepada perniagaan / perniagaan internet..wah !! yer ker kf ?? [bace gune intonasi fara fauzana k !]
  • rm20o kos psang dan bayarn bulan pertama streamyx..
  • rm100 white board dan marker (not surela harge die..ni idea amirol..siaplah umah tu ..aku akan ketuk ngan paku2!! lehla tampal2 gambar2 hensem aku skali kat dinding tu !!!)
  • rm250 utk upah dsiner sales letter ebook aku..ecover.banner dll..wah..poyo nyer !! ade ke orang nak beli ?
  • rm1,442 jumlah besar

wah…dkat RM1.5K gak modal…ade ke duit? nak tulis mmg ler sdp !!! karang dah kuar rm1.5 k..tapi habok pun tarak ..ape kes ni kf??

hurmm…dahla sibuk blaja lagi..ko mampu ke wat nih ? [sorilah..bermonolog plak !hahahaha]..

duit tu ade..tapi if belanjekan byk tu..dah takdela duit utk rolling jeans ..dalm erti kate lain..mmg dah takde duit pun !!!

dan if wat gak biz internet ni.dah lari dari konsep FOKUS..time skrg ni..aku kene blaja..kene handle biz jeans..kene beri perhatian pada teman2 tapi mesra aku…akan datang plak kene handle biz kecilan die dc tu..dan biz internet nih? mampukah??hohoho

mampu ke tak? mampu ke tak? hurm……………………………………………………………………………………………….. JUST DO IT !!!

so, aku akan wat all of these..cume kene plan sikit utk pastikan rolling utk jeans tak terjejas..korunk nantikan jerlah nasib aku setelah abeh sume duit kering utk biz internet ni..adakah aku akan boleh buat rm1 pertama dgn biz internet or adakah aku hanya poyo kuarkan 1k lebih then takde mase nak wat sume mende ni..mane taknyer..laps bukak cuti sem ni..makin byk assignment dan grup assignment yg aku kene wat..

amik masterlah konon..bile ade projek, lect nak suruh pegi interview ceo jer..kalau cam hr tu..nak manager ke atas jer..exec2 ni tak menla…adui !!! okla..kite sama2 saksikan perjalanan idup aku nanti..apakah nasib aku setelah kering dalam masa terdekat ni ….

Leave a Reply

