minum2 dgn epul

rugi plak tak tgkap gambar tadi..padehal aku bawak camera..hohoho..tadi kuar makan kat nz jer..char kuey teow..air masing2 2 gelas..makan aku bayar..minum epul bayar..siapakah epul ini??hehehe..

die ni classmate aku time dip..time deg dah amik haluan masing2..yg penting..die skrg ade memberikan bantuan kewangan jangkap pendek kepada aku .. sungguh membantu idup aku ..huhuhu..borak punye borak..tak sedar jam dah pkl 1 pagi..aku kuar umah pun dah pkl 9 tadi..mcm2 gaklah borak..

hari ni..report utk goals adalah sgt teruk..dari 8 item..2 item je yg aku berjaye sttlekan..owh.!! sgt teruk..tu la  realitynyer aku ni..ish3…

Leave a Reply

