argh ! die offer mende len plak !

mmg tak tahan..sabar kf.sabar..hahaha..aku dah memburnkan rm60 duit aku utk beli hak jual ebook tu..lepas dah bayar.dier offer plak koleksi ebook yang ade MRR (master reseller right) dan jugak reseller right…oh !! rm30 je..mmg sgt sgt sukar ditolak..tapi aku cubela bersabar walaupun duit dalam akaun mampu jer utk dibelanja lagi ! hohoho..

tapi aku dah savekan link web die tu..so..satu ari nanti aku msti tewas gak kot..tapi mehla sini..aku letak bile aku dibenarkan tewas pada tawaran hebat die tu..aku kene wat jualan at least 30 ebook tu dulu..baru aku boleh beli yg koleksi ebook tu…

ala.lagi pun abg ju byk je ebook yg aku boleh bace..tapi aku pun tak bace lagi..tak pnah bukak pun cd tu..

takpe2..ari ni aku di uji ngan salesletter yg telah membunuh..dah diuji ngan OTO (one time offer)..ni sume virus2 dalam internet marketing..ari ni aku kene..siapla!! tak lame lagi aku akan kenekan org len plak !!hahaha..tapi lambat lg ler..nak upload web ke tenet pun tak reti lg !!!

Leave a Reply

