report tentang goals tempoh hari dan goals for isnin

Nampaknya aku tak perlu belanja sesiapa. Bukan sebab aku berjaya capai sume. Tapi sbb takde orang yang tinggalkan komen🙂

Daripada 6 perkara tu, aku berjaya buat 3 jer. 50% la kirenyer. not badla rite? huhu..aku berjaya wat perkara 1,2,5. yang perkara 2 tu mmg agak terlebih xcited aku wat..tula die..bile dah wat skit baru ade momentum nak wat kije2 nih..

oklah..for isnin..aku dah tak brani nak offer mcd dah walaupun aku tau tkde orang comment lagi..hohoho..k la..goals for isnin plak :

  1. 30 minutes for ptptn
  2. 1 hour for ebook
  3. 30 minutes for homework acc
  4. 30 minutes for HR
  5. 30 minutes for kemasing the bilik
  6. 30 minutes reading mkt
  7. 30 minutes tgk homework ob dan do something about it
  8. 30 minutes for eco..tgk2 ape blaja jumaat ari tu..

if korunk prasan..duration sume ni 4 jam setengah..saje nak same dgn b4 this yg tak tercapai tu..hohoho..for isnin ni nak try wat lebih byk variasi dan masa dipendek ke 3o minit jer..

Leave a Reply

