aku yang tak pernah nak insaf..

aku dah pening ni..yerla..dah lewat malam dll.skrg dah pkl 12.37am …ari ni (ahad) aku bgn lambat gak..pastu gi mid..tman kawan pegi karnival keje yg jobstreet wat kat mid …die blanje aku kfc ..thnx yer !.. dan aku smpai umah dalam pkl 6 lebih gak..malam aku pgi kuar makan ngan family dan jumpe yasirk amik payment dan bagi 3  lagi suar kat dier..

ape yg aku nak cite kat sini..aku mmg sgt tak produktif pada hujung mggu ni..in term of self improvement dan juga keje2 yg bekaitan akademik..sume homework aku hampir tak bersentuh langsung..assignmet ob, research dll..aku tak wat pun.padahal selasa ni nak submit..

mmg aku sgt suke bertangguh dan tak manfaatkan masa yg ada..always buang masa macm tu je bile ade kat umah..okla..ni azam aku utk mggu dpan :

  1. nak study kat library ngan kak da walaupun kejap
  2. takde tido siang
  3. takde kene stay up
  4. manfaatkan sepenuh masa dengan mende yg bergune..no lepak2 or berangan tak tentu pasal..

k la..tu jela azam poyo aku utk disharekan..nite.

Leave a Reply

