bn vs pakatan rakyat

skrg 1.40 pagi..dalam beberapa jam lagi, akan berlangsunglah pilihan raya di terengganu. ada 3 orang yg bertanding..bn@umno, pakatan rakyat@pas dan bebas..

nak ikutkan..isu cam harga minyak dah takleh jadi isu sgt..oklah..aku pun taknak ulas panjg2 bab politik ni..kat sini aku just nak share sape yg aku rase akan menang. baiklah..jawapan yg aku akan bagi..yg akan menang ialah : Pakatan Rakyat @ PAS..

tu pendapat aku ..dan aku tak cakap plak aku sokong pakatan rakyat okey !! tapi aku nak gak wat pengakuan yg aku bukanlah penyokong DSAI !!

PS:ade orang kate..bile palestin teruk kene lapah dengan Israel skrg, mmglah Anwar kutuk Israel..tapi tidak sesekali beliau mengutuk US. Betul ke? Ntah..tu org lain yg kata..mgkin korunk ada jawapannya..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: